Posts

Showing posts from January 2, 2011

[mode:happy]

Image
hari yang indah setelah semalam penat berjalan bersama member2 kolej dahulu, pagi2 je bangun terus masak.. wat breakfast..ecece..~ 'rajin gler' wt bihun goreng special..haha yg saya masak sume special ok.. sbb saya x pandai masak.. hasil nyer..jeng2.. sayang nak makan.. cantik sangat..hehe
kakak: 'kalo sayang nak makan x yah makan opi, simpan je wat kenangan...hahahaha'
saya bermonolog: 'kalo simpan, nnti basi.., buang jgak.. baik makan..hehe'

boy: 'macam mana awak buat telur macam tuh..?'
girl: 'rahsia..hehe;p'
girl: 'senang je...bla bla bla bla bla..~' (x boleh tulis..rahsia .haha)
boy: 'sbnrnya saya pon pandai wat telur cm tuh..'
'tapi dulu awak cakap awak x pandai masak.., boleh je saya tengok..'
(haha...tak kan la nk bgtw saya pndi masak kot.., buatnya awak soh saya masak yg saya x pandai masak... kantoi sudah..hehe)
ok la..
adik saya yg manja ni dh ajak kuar.. nk g mid valley.. bye2..