Posts

Showing posts from January 9, 2011

ada macam tak de..

Image
apakah yang terjadi opi.., hari ini saya pakai hadiah yang awak bagi kat saya.., nampk macam cikgu plak rasa hari ni..huhu.. tapi bila dh jadi mcm ni...., rasa nak balik umah tanggalkan n pakai yg lain je.. nth la...., semakin hari semakin jauh je rasa dgn dia..... saya sayang awak.,

semoga Allah melindungi perhubungan kita. ye...sebab saya sangat sayang awak.. awak je..AWAK.

Tarikh Qiamat berpandukan al-Quran bukan teori manusia

kuatkan aqidah anda.., berpeganglah pada Al-Qur`an dah Hadith sebagai rujukan, bukan teori manusia.
Tarikh Qiamat berpandukan al-Quran bukan teori manusia

saya sudah bersedia!!

Image
pertempuran hebat yang akan berlaku pada pertengahan febuari akan datang.
avenue: 12&13 febuari 2011 hari : sabtu & ahad tempat : padang bola sepak, taman tasik titiwangsa

ouh yeahh...!!!!

)last main paintball kt titiwangsa thun 2006 if i not mistaken, mpoc 2nd leg, guna team killer viperz)