Posts

Showing posts from February 20, 2011

hampir seminggu tak update blog..kenapa..??

Image
korang pon mesti mala nak baca kalau tulis karangan berjela-jela kan.., jom layan gambar ni



blog apa ni..?? kalau korang nak tau.. ni lah antara projek kelab PKU, UPM dan saya antara pembangun yang terlibat secara langsung dalam penghasilah blog ni.. jom tengok.. http://kskpku.blogspot.com
majlis launch blog ni pon dah selesai.. tapi..saya x dapat hadirkan diri masa launch... sedihnye...sehari sebelum majlis ni.., saya dapat surat kursus.. so..atas kerjasama Pn.Erwani Esmail yang merakam viseo ketika majlis launch ni.,  dapatlah saya menyaksikannye..hehe

hari ni..amek kau... http://opieviperz.blogspot.com/2011/02/fikir-fikirkan.html
http://opieviperz.blogspot.com/2011/02/kedudukan-terkini-carta-facebook-fans.html ni pon ada lagi draft entry yang tak sempat nk kuarkan...hehe

FIKIR-FIKIRKAN

Image
COACH FOR LADIES ONLY

Kedudukan Terkini Carta Facebook Fans Selebriti Malaysia

Image
jom baca list ni..... Carta Facebook Fans Selebriti Malaysia

Lisa Surihani : 1,245,525Aznil : 836,976Scha Alyahya : 831,781Zizan Raja Lawak : 760,709Yuna : 699,390Awal Ashaari : 680,622Fahrin Ahmad : 643,496Liyana Jasmay : 617,951Bunkface : 612,001Diana Danielle : 596,927Shaheizy Sam : 579,325Faizal Tahir : 569,455see...yg 
no.1-