hampir seminggu tak update blog..kenapa..??

korang pon mesti mala nak baca kalau tulis karangan berjela-jela kan..,
jom layan gambar ni




blog apa ni..??
kalau korang nak tau..
ni lah antara projek kelab PKU, UPM
dan saya antara pembangun yang terlibat secara langsung dalam penghasilah blog ni..
jom tengok..

majlis launch blog ni pon dah selesai..
tapi..saya x dapat hadirkan diri masa launch...
sedihnye...sehari sebelum majlis ni.., saya dapat surat kursus..
so..atas kerjasama Pn.Erwani Esmail yang merakam viseo ketika majlis launch ni., 
dapatlah saya menyaksikannye..hehe


hari ni..amek kau...

ni pon ada lagi draft entry yang tak sempat nk kuarkan...hehe


Comments

Faztee Danisha said…
slm ziarah dan jejak dr blog reviee Melayu Frustasi..

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

Gambar bertuah.