~..ziArAh..~




Assalamualaikum...,
Lamanyer rasa x jenguk blog ni...
berlapuk dah rasanyer...
so...kali ni saya nk kongsi cter..
tgh syok2 melayan buku muka..,
tetiba bedah chatting..
+opie...Una da bersalin..
+jom g tgok Una..,
aku dgn blur2 trus je la m'yokong cdgn beliau


- Ok...bile nk g..?
+ Esok tghari..lunch hour.
+ Ajak bibik, Mar n Yan skali ea..

aku pon dgn pantasnye mengepos n meng'tag' penama2 diatas di FB..
mula2 sume nk ikot...
tp last2.., atas sebb musabab yg tak dapat dielak..aku g bdua je ngn Bedah..
Percint 17..terjah jer...
x pnh g pon..drive ikut alamat yg dia bg jer...
sng gler nk cari rumah dia...
cz percint 17 ada 1 kwsn perumahn je..kuartes kerajaan..
sampai2 je molek2 dpt parking dkt ngn lif...
kami ting-tong, ting-tong, x bkak2 pntu..
rupenyer lonceng rosak daa...~
bg salam skali jer...da bkak pntu..
suami beliau mjemput kami msuk..


ni la dia hasil

'kerana gagahnya Afendii+ beraninya Sh. Husna Sy.Mustaffa = lahirlah Adam Harith bin Afendii'

sedang2 meng'capture' dak Adam ni...terpancul lah soalan di mulutku...Una mancung, fendi mancung...mana hidung mancung Adamm?

Una yg 8 daripada 10 yg kuar dari mulutnya x boleh dipercayai itu mjawab..

'saya excident langgar perut umie la cik opie' hehehe

*geram gler*

akhirnya disebabkan menuggu air yg dijerang oleh husbandnye tak masak2...

kami pon mengundur diri untuk pulang...

bye2 Adamm........






Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Keluar Duit Tabung Haji guna Kad ATM.

Esberitox N