~..ziArAh..~




Assalamualaikum...,
Lamanyer rasa x jenguk blog ni...
berlapuk dah rasanyer...
so...kali ni saya nk kongsi cter..
tgh syok2 melayan buku muka..,
tetiba bedah chatting..
+opie...Una da bersalin..
+jom g tgok Una..,
aku dgn blur2 trus je la m'yokong cdgn beliau


- Ok...bile nk g..?
+ Esok tghari..lunch hour.
+ Ajak bibik, Mar n Yan skali ea..

aku pon dgn pantasnye mengepos n meng'tag' penama2 diatas di FB..
mula2 sume nk ikot...
tp last2.., atas sebb musabab yg tak dapat dielak..aku g bdua je ngn Bedah..
Percint 17..terjah jer...
x pnh g pon..drive ikut alamat yg dia bg jer...
sng gler nk cari rumah dia...
cz percint 17 ada 1 kwsn perumahn je..kuartes kerajaan..
sampai2 je molek2 dpt parking dkt ngn lif...
kami ting-tong, ting-tong, x bkak2 pntu..
rupenyer lonceng rosak daa...~
bg salam skali jer...da bkak pntu..
suami beliau mjemput kami msuk..


ni la dia hasil

'kerana gagahnya Afendii+ beraninya Sh. Husna Sy.Mustaffa = lahirlah Adam Harith bin Afendii'

sedang2 meng'capture' dak Adam ni...terpancul lah soalan di mulutku...Una mancung, fendi mancung...mana hidung mancung Adamm?

Una yg 8 daripada 10 yg kuar dari mulutnya x boleh dipercayai itu mjawab..

'saya excident langgar perut umie la cik opie' hehehe

*geram gler*

akhirnya disebabkan menuggu air yg dijerang oleh husbandnye tak masak2...

kami pon mengundur diri untuk pulang...

bye2 Adamm........






Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..