About Me,,,

Syarat-syarat :

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.


1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

- wat medical checkup foreigner..


2. 2 jam yang lalu?

- Jaga Kaunter..(k.ekin MC)



3. Anda suka

-  muzik
- bola cat(Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja)
-memasak dengan Umie =) (sambil belajar, nk kahwin kne pandai  masak,hehe)


4. Minggu lepas

- pakai kemeja g keje(hahahha)


5. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali

-`Adrenalin-FT'
- 'Hanyut-FT'
- 'Selamat Malam-FT'
(die-hard-fan Faizal Tahir[opppsss...tercakap omputih pulak..hehe])


6. 3 binatang yang anda tak suka

- cicak(yerrks...)
- tikus..dan
 - semut!(musuh ketat)


7. 5 fakta tentang anda

- saya Binti Haji Baharuddin (sayang Abah)
- dilahirkan dengan penuh kasih sayang oleh Hafilah binti Yunos(sayang Umie)
- alergik dengan bulu kucing, nanti sempot(tapi saya sayang kucing)
- JLS9197 tu saya punya
- kembar, bahasa inggeris dia TWIN..hehe
 
 
8. Tahun depan mungkin

- saya akan menjalani operation

9. Saya tak reti

- berbahasa Jerman..hahaha
- makan pedas2(kena belajar ni..dia suka makan pedas)


 10. Saya pandai

 - berenang! (berkat umie abah paksa g kelas berenang.terima kasih umie abah <3)

- menulis menggunakan kedua2 belah tangan..cewahhh, anda boleh buat??


11. Kawan saya

 - saya sayang kawan saya..
 
sayang awak


12. Saya ada

 - adik yang sangat bijak
 - pakwe (maksudnye saya pandai bercinta ye En.Wan Azel)
 - rumah baru (3 tahun akan datang) hehehe


13. Saya seorang

 - left-handed (alamak, tercakap omputihh lagi.sorry..sorry..)

14. Adik saya

-  ada 3 org..
     ~ Mohd Suffian bin Baharudin (Yanz Kazama)
     ~ Izzatul Najiha binti Baharudin (Hyo Sonn Najiha)
     ~ Muhammad Hasif Aqasyah bin Baharudin


 15. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

 - Novel                                     (v)

 - Melayari internet                   (v)

- Makan laksa Johor                 (v)

- Cuci keta sendiri                     (x)

 (maaf kak dayang...sejuk sgt kt makmal ni..x mampu berfikir dah..hehe)

16. Bilakah pertama kali anda bercinta?

- tiada komen.hehe


17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda

- eh...ada kembar ea...?
- ha..? dh keje..? ingtkan sekolah lagi...(LOL)


18. Saya rindu

-Keluarga
-utk g jejalan pusin Malaysian ngn keluarga


19. Saya tak sabar

- nak g Mesir pada musim winter, dan terus mengerjakan umrah bersama keluarga



20. 5 laman yang anda selalu layari:

- CIMBCLICKS

- EKLINIK(hihihi~)

- Facebook

- Harian Metro dan

- 4shared.com (muat turun lagu2 kegemaran)

Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..