25 Random facts about opieviperz (^_^)

Dalam entry sebelum ini, en.ecul telah mentag saya..

Pesanan ringkas darinya..

Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to tag. You have to tag the person who tagged you. If I tag you its because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated.

So,tanpa berlengah lagi jom check it out...

1. Anak ketiga dari 5 adik beradik.
2. Saya mempunyai pasangan kembar tau..^^
3. Nama abah saya Baharudin Muhamad
4. Nama Umie saya Hafilah Yunos
5. Kalau baru kenal dengan seseorang..mesti dorg kata saya sombong..,bila dah kenal..banyak mulut la budak   ni..hehe
6. Ada adik kecil yang berumur 2 tahun(bila bawa adik jalan-jalan,mesti dorg tny..anak ke..?hehe)
7. Left-handed.
8. Kalau tengah drive kt highway,pantang besar bila orang buat signal kanan(padahal dh kt lane paling kanan ni,jangan marah kalo kena mandi dengan air wiper ye..)
9.Kalau kt highway..saya lah ratu..bila masuk jalan kampung..hehe..maaf ye...saya x berani nk memotong(serik kena saman dgn en.polis)
10. Popular kt sekolah dengan panggilan 'kakak kembar'
11. Rambut tebal.haha(kakak kt kedai kaki-kaki rambut pon cakap,korg punya rambut ni tebal giler..,penat akak rebonding,byk sangat..haha)
12. Tidak pandai memujuk seseorang.
13. Mula terjebak dalam dunia Paintball pada tahun 2005
14. Keje di UPM, as a MLT(ape tu..? juruteknologi makmal perubatan) kat PKU
15. Sering memujuk diri sendiri untuk tidak boros (azam 2011)
16. Pernah bermastautin di Padang(padang bola..? tak la..sumatera barat Indonesi,sbb abah ditugaskan kesana
 selama 5 tahun.)
17. Ex-student Sekolah Arab,Maahad.
18. Seseorang yang mudah dibawa berbincang.
19. Tidur malam awal.
20. Janji mesti ditepati.
21. Pernah study di SD Baiturrahmah.
22. Mempunyai ramai nenek angkat..alolo cucu nenek..nak sulam baju ye...bagi kt nenek..free je nenek buatkan..hehe
23. Cita-cita masa tadika dulu nak jadi pramugari..hahaha~
24. memang x faham bila dengar orang bercakap bahasa 'F' ;S
25. Tidak suka shopping (bila perlu jek)



ok..en.ecul...dah siap..mana yang sama tu..bukan malas nk tukar ayat..tapi memang kita sama..hehe

Comments

Ecul said…
wah....nice..tq2..

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

Keluar Duit Tabung Haji guna Kad ATM.