review balik tentang pandangan Blog Melayu Frustasi terhadap blog saya.


al kisah......, pada awal Febuari lalu, saya ada join SEGMEN: ADA BERANI DIREVIEW dari Junko El-Hida, so..pada akhir bulan Febuari...siaplah review blog tentang blog saya...(^_^)


http://blogmelayu-frustasi.blogspot.com/2011/02/blog-review-opie-viperz.html

  1. Am i student..? ewoh...speaking pulok..,ye.. hehe...actually.., saya dah pun bekerja...tetapi sentiasa menerima pelajaran kira..belajar sepanjang hayat lah..hehe, kalau korg nak tau, dulu, saya lulus PTS, dan terlompat lah kelas.., dan kebanyakan kawan-kawan saya tua setahun dari saya.., and..., bila hbes study 3 tahun diploma, apply kerja, Alhamdulillah terus dapat.., tu yang bila kerja dorang tanya umur bape..? mudanya.....huhu., No Wonder la ada orang cakap sye student lagi..., tapi rasanya ramai jugak  yang sebaya saya dah bekerja..hehe...AWET MUDA ke..?? huhu
  2. Betol.., saya start berblogging since 2007.., ketika tu..wat blog saje je...tgok member2 ada blog.., nak buat jugak..then akibat kekangan waktu sebagai student Para-Medic yg time tu tgh praktikal n siapkan thesis...maka.., bersawanglah blog saya ni...dan kembali aktif semula selepas bekerja...(ni pon tulis entry time2 free je..., time oncall..,huhu)
  3. Ok....then..ape lagi..okay..yang tentang teguran bro pasal blog saya...saya terima ia dengan seikhlas hati.., dan saya akan perbaiki blog saya ni..hehe...bout URL n tag line blog, nuffnang adv pon.., akan saya perbaiki...terima kasih atas teguran membina tu..., i'm appreciate it..(^_^) . dengan teduran la baru kita tau dimana kelemahan kita..right..?
So...tu je la yang saya nk tulis..hehe

MAJULAH SUKAN PAINTBALL UNTUK NEGARA..,JOM MAIN PAINTBALL!!
 

Comments

JUNKO-EL-HIDA said…
hihihihi..thanks opie..segala apa yg saya bagitahu adalah untuk kebaikan blog opie k?..boleh jer opie nak balas balik pun jawapanya..x jadi masalah..selamat maju jaya!
Opiebamad said…
thanks junko..,teguran membina tu..=)
Dda Ly said…
:) salam kenal..teruskan blogging k..:)

meh ke rumah,
~titipkan doa buat si comel mawaddah~
keep in touch ye..♥♥♥
fRaMe+LenSeS said…
wahh.. besh nya.. nak jugak.. ;)

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..