HARI JUMAAT YANG INDAH: jom menternak HDLC di Alamanda,Putrajaya.

Assalamualaikum,
Salam Jumaat.

Pagi ni, labmates saya beria-ria suruh bukak laman web ni.., http://www.johnnyrestaurant.com/promotion.htm , cua korang bukak..ada free coupon.., korg juz kne print out je keratan ni dan bawa ke restoran tersebut.

Nak dijadikan cerita, actually kami, Cik Nini, Cik Ani, Cik Opie, & Pn.Siti tak tahu la sangat lokasi dimana terletaknya restoran ni dalam Alamanda.., pusing punya pusing...

saya dan cik Nini..hehe

saya pon tegur la adik ni..dik..tau tak restoran Johny Steamboat kt ner..? 
alahai..cian akak-akak ni..meh saya tunjukkan ..akak turun bawah, nnti jmpe..

 see...dah jumpa..hehe


kami order Thai Steamboat set C..

jom layan gambar 
*acara wajib sebelum makan dan selepas makan*
hehehe..






 ni mangkuk yang 2nd round saya..yang 1st round tak sempat capture..terus makan..lapar..hehe

 hak ni plak 3rd round...
 yang pink tu Strawberry Milk shake..rasa mcm ice cream strawberry..huhu


licin..habes..mabelles...
buanyak jugak saya makan..

tak rugi belanja opie makan sekarang ni.., dia dah kuat makan..haha

alamak..statement membunuh ni...kuikuikui..~
kuar je dari Restoran Johny ni..perut dah rasa senak...mana tak nya..makan macam 3hari 4 malam tak makan...hahaha~
btw..
i would like to say thanks to Cik Nini yang sudi belanja kami makan, saya sudi untuk jadi driver lagi..hehe 
 






Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..