Setujukah anda jika saya bersara dari dunia Paintball?

Assalamualaikum.., 

Hye Dearest Reader..., Selamat Tengahari...dah makan ke semua...? Lamanyer rasa tak jenguk blog saya ni.., berhabuk tebal dua inch dah ni..,last update hari tu pon via SMS je..so..hari ni memandangkan masa free banyak..(al-maklum la..bulan ni saya jaga finger prick section and validate all the patient's result),sempat-sempatkan diri ni mengadap blog and blogwalking..

So..ape ce hari ni..ce citer..ce citer..~ hehe..terikut-ikut plak skrip Hantu Mak Limah(HML) ni..hebat betul penagannya.., lagi-lagi kena kt ABPBH 2010 hari tu dengan usop wilchair nye lagi.., then dengan page dialog-dialog HML kt FB nye lagi...memang makin melekat la dialog tu kt kepala ni..huhu( eh lari topik plak).

Ok..Straight to the point.., korang dah tau lom kt FB ni ada Questions? Nak dijadikan cerita.., citer ape..? ce citer..ce citer..hehe..tgok gmbr bawah ni..

sila bulatkan mata anda.., baca komen cik kembar saya tu
Ada ker patut Cik Kembar saya tu suruh saya lelong je barang-barang paintball .., kumpul duit punya la lama nak dapatkan equipment yang ada tu...suka suki dia je kan...(tau la jeles, dia tak dapat main paintball lagi..ate, bakal suami nya larang), suruh berlatih jadi suri rumah plak tu.., eheemm..~ sy dah bersedia pon..pandai masak dah pon..hehe.....yang paling tak best tu..bila ada pulak yang menyokong pendapat beliau tu...ish....!! dush!!dush!! x suke!! x suke..!

So...saya pon buat la ni......



Baru dua hari saya post polls ni...tapi...cm ne ni..dorg reka-reka jawapan sendiri pulak..aisey...~
  • dah beranak dua baru benti
  • benti 5 bulan before kawen sudah la..
  • sape setuju angkat tangan macam saye~ (HML lahi..hihi)
  • agi idup agi ngelaban
  • lelong je barang paintball u..hehe
  • kita bakor jer........
  • kalu asik nak naik angin je, benti je.

Yang wane hijau ni pilihan jawapan yang saya bagi..tengok..kuar pulak jawapan-jawapan yang tak der dlm skema jawapan..cane..?? Tapi, untuk jawapan yang last tu....meh sini saya nak TERANGKAN..saya ni bukan la yang jenis cepat naik angin..saya boleh terima komen-komen orang ni n saya akan anggap ia sebagai teguran membina...tapi kalu dah kena dgn soalan yang berbentuk provokasi...memang saya akan temper...saya TAK SUKA okey!

Plak tu 3 jawapan ada bilangan pengundi yang sama banyak..cm ner ni..nak benti ke tak nak ke..? (dalam naluri ni kata..kata dapat suami yang sekepala best jugak.., boleh main paintball as long as family tak terabai) kan??kan..?

So..ape kata korg plak bagi pendapat tentang hasrat murniku ini...hehe.


hohohoh~...dengar sini ye kengkawan...InsyaAllah...kalu xder halangan.., my teams nak buat satu event paintball ni..dijangkanya selepas raya..around September or October,  OPEN ye...., lokasi di UPM, Bukit Ekspo...bagi sape-sape yang berminat nak join...tunggu..~ saya akan update disini..



Comments

Silence Shooter said…
lorh..watper benti?
komuniti paintball ni bukan besar pn kat Malaysia..
its lucky to be one of the community..
FYI ramai yg da kawen but still maen lg..
siap bawak anak2 dorg main lg..
mcm dlm team FTM Skeletoonz ^^
Opiebamad said…
FYI yang dah kawen tu player lelaki ke pompuan..?kalu dapat suami yg agak-agak join the game xpe gak...=)
Silence Shooter said…
yg da kawen tu player pompan..
and she has 2 kids..
which we call them abg boy and adik gurl..and both of them now playing paintball..
in fact the whole family which are consist of mum, dad and the 2 kids playing at the same team ^^
Opiebamad said…
wow!! bestnyer..! memang dari awal pembabitan dalam duinia paintbal thun 2007 dulu, berangan nk buat cm tu..but.., tgok la cm ne keadaan nye nnti..wait n see..hehe
The Chronicles said…
agi idop,agi gelaban!!!hahahaxDD
Opiebamad said…
adik: thank you..love you..! <3 hehe
The Chronicles said…
lap u tooooo lah!!hehhehe;D

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..