Kisah semalam.

Salam Readers,

Semalam kami berdua pagi-pagi da gerak ke Ayer Keroh, Melaka..dan menginap di Puteri Resort. Awalnye gerak..padahal check in pk 1.00 tghri. Oleh sebab bertugas bhg penginapan, arrange kan bilik utk ahli-ahli kelab...

Agak beruntung sebab pihak hotel bg kami check-in awal, and free lunch pada hari tersebut 

Plan pergi Puteri Resort kali ni memang  Berenang tak masuk dalam list aktiviti sebab ada tugas yg perlu dilaksanakan dan masa yang terhad. Skali kena main game dalam air. Alang2 dah basah..terus je la berenang.

Agak sakit jugak la badan sekarang ni bila berenang tak pakai swimming attire.Dengan seluar track suit..dgn baju cotton yang serap air...perlukan lebih tenaga disitu utk berenang merentasi kolam renang tu.

Note for husband Ajib WOng and my self, kalau agak2 menginap kt hotel yg ada swimming pool tu..tolong paksa diri ni bawa swimming attire & goggle sekali.

* Memandangkan ada yang tertanya2 mcmana sy pandai berenang ni.., ceritanya begini. Saya kecil2 lg dah ada asthma...until now. (Baru je lepas sedut inhaler lg ni, sejuk sgt mln td tdo) Dan doktor telah sarankan saya berenang. Dan atas sebab itu..., Umie dan Abah telah bersepakat hantar kami adik beradik ke kelas berenang. Maka...belajar la kami berenang.... (^_^)v

Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..