Viral Fever, satu keluarga demam.

1/3/15
salam. 
berkenaan tajuk, ye, sekarang satu keluarga tengah demam panas. 
on &off.
sekali demam, temp sampai 40.2, 39.7, aku sendiri tak tau, dari mana dapat jangkitan virus ni. 


kenap aku ckp ni viral fever? sebab bacaan platlet, hematokrit is normal. suhu pula tinggi mendadak. ya mungkin ada kaitan dengan perubahan cuaca yang mendadak, tapi sampai cepat sangat merebak, tak sampai 3 hari, semua demam. 


semalam lepas maghrib aku balik dengan adik aku, meninggalkan pasangan masing2 dirumah, dan mengambil alih tugas Umie ku menjaga adik aku kt ward ni. Umie pun dah panas sangat demam. sampai pk 12 malam, aku tinggal kt ward, adik aku bawa balik umi & adik jia (dua-dua demam) balik rumah. 

harap kami berdua kekal sihat, dan kuat!

oh ye, untuk super mama, kembar aku juga, dia baru baik demam tu, harap terus kuat. 

Ya Allah, aku memohon supaya Abah, Umie, Adik Jia, Adik Qasya, Abg Ipar Pejal,diberi kesihatan secepatnya. Aamiinnn...

Comments

Popular posts from this blog

Ganglion.

Esberitox N

SEGMEN : BLOGGER IKUT NEGERI ..